lördag 31 mars 2012

Härliga lördag!

Idag försöker vi få ut så mycket som möjligt av en ledig dag! Först frukost med vänner, sedan delade vi på oss och jag och O fick en kickstart på layouten. Tack Andreas och Elin! När jag sedan skulle hitta bilen som R hade parkerat gick vi ett helvarv med packning och bilstol.. Hmm. ja ja tack för den gratismotionen! O undrade vad vi höll på med - vi letade ju bara efter Tua!

Igår hade jag en härlig lunch ihop med ännu en fantastisk granne - hur ska jag klara mig utan er alla när vi har flyttat till gula huset? Vi pratade om att livet är som ett pussel - men inget som du har en färdig bild av hur det ska se ut - utan mer som ett pussel som du har köpt på loppis. Bitarna får man själv foga samman och kanske fattas det några bitar - du vet hur den ska se ut i formen men inte i utseendet - möjligheten finns att göra den själv. Ja visst är livet ett pusslande! Efter allt som varit låter jag ofta alla måsten vänta och gör istället sånt som jag vill göra! (Visst tvätten måste bli ren men kanske inte lika ofta;)). Det finns så många människor som jag vill träffa ofta och uppdatera mig vad som händer och sker - inte att förglömma få höra allas historier och dilemman.

Nu ska jag ägna mig åt de här härliga tidningarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar