måndag 23 april 2012

Belöning!

Har haft en helt underbar helg med tusen saker - sådär som jag gillar;) Fredagen var som sagt tillägnad bäste numera doktorn. Så god mat och härligt sällskap! Tack för att vi fick vara med - vilken ära!

Lördagen - tvätt, städa, städa, städa, röja, rensa, packa släp, köra, hämta antikfynd, mm mm.. Tog alltså hela dagen. Bilen och släpet var proppfulla! Hur många saker kan ett hushåll ha egentligen?

Söndagen - fixa, packa upp lite grann, köra jordfräs, täcka med markväv, prova de nya trädgårdsstolarna, inviga mina nya trädgårdshandskar, se på när kor kalvar, lasta av släp, lasta på släp med skrot och en del annat.

Nu har jag jobbat ett par timmar och sedan har jag varit på min första efterkontroll i Lund. Numera går man inte på onkologen utan är hänvisad till KK gyn. Det gick bra - ska bara ta en del prover på labbet i Malmö i em. Tänkte ta med mig barnen. Tack bästa M för god fisksoppa och kaffe - och positiv energi!

När det är lite mycket på agendan och efter en ångestframkallande kontroll så unnar jag mig det här! Belöning helt enkelt. Nu räknar vi ner veckorna tills den riktiga flytten går. Vi längtar!

Så här såg trädgårdslandet ut igår kväll!

Kram C

2 kommentarer:

  1. Klart du ska belöna dig själv efter något sådant! Glöm inte att bara försöka VARA ibland mellan varven. Du får ju inte bränna ut dig vännen, även om det är roliga saker som händer.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej då ingen risk. Jag gör ju bara sånt jag vill göra;)

      Radera