tisdag 24 april 2012

Det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder

Idag regnar det - och regnar- och regnar lite till. R kom med info att det kommer det göra heeela dagen. Gör inget bara skönt tycker jag. Tycker om luften när det regnar - eller nyss har slutat regna. Så där frisk - i em blir det till att använda regnkläderna på jobbet.

Ikväll är det visning igen på lägenheten - vi flyr fältet - jag och barnen till IKEA - kvällsmat och lekland. Minns tiden innan barnen och när IKEA var "gamla" IKEA alltså ute på Bulltofta. K och jag åkte ofta dit bara för att bläddra i magasin och drömma oss bort med lite fika ovanpå. Minns du K? Idag tycker jag att ILVA är lite mysigare att fika på men de har ju inget lekland.

Jag har fortfarande inte fått några provsvar sedan i måndags men de kommer säkert idag. Vill veta nu så att jag kan lägga det bakom mig till nästa gång det är återkontroll i juli. Så kommer ju livet se ut några år framöver så det är väl helt enkelt bara att vänja sig - hur lätt det nu är.

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar