torsdag 12 april 2012

Började morgonen med att lämna barnen på varsitt ställe. Skönt att få en morgonrunda ute! Dagen består av jobb och sedan tacos ikväll. Fredagsmys!

Hade en härlig eftermiddag igår ute. Fick finbesök och delade livet med vänner. Kan bara konstatera att alla har sina problem. Vill kunna hjälpa men jag tror att det är bland det svåraste - att ta emot hjälp - när man behöver det. Kan vara hjälp med barnen, sällskap under en promenad. Funderar allvarligt på att ge bort en fönsterputsning - får rådgöra med mina svägerskor imorgon.

Lägenheten ligger nu ute på hemnet - så spännande och se vilken respons den får! I samma veva får jag ett sms  och en fråga om jag vill vara med när en av mina allra äldsta vänner ska prova sin brudklänning! Så spännande! Händer mycket nu på många fronter. När allt känns lite too much är det bästa jag vet - eller det jag behöver- att ta ett bad. Så här ser gula husets badkar ut! Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar