onsdag 30 maj 2012

Avskedskalas

 TACK TACK TACK TACK TACK för att det var uppehåll och som ni ser faktiskt ganska blå himmel i eftermiddag/kväll när vi hade avskedskalas för barnen med vänner och grannar. Så tacksam för alla vi har lärt känna här i Malmö - oj vad jag kommer sakna er alla! Hoppas verkligen att många hittar upp till gula huset!
En bild tagen på mig ikväll - ja jag trivs i mitt korta hår! Känner mig så upp i livet och njuter verkligen av full action - gör gärna om det här kalaset. Imorgon är det min sista dag på jobbet - och barnens sista dag på dagis/fritids. Ska kasta mig iväg och handla lite god tårta imorgon bitti och så har vi avslutningsfest för barnen som börjar skolan. Fest fest fest - livet är en fest! Håll med om det folk och fä!

Ska nu avnjuta den sista biten paj tillsammans med min käre make - vad gjorde jag utan honom! Som han har minglat ikväll!;)



Kram C

1 kommentar: