torsdag 24 maj 2012

Överraskad!

Igår var det en speciell dag eller blev en speciell dag rättare sagt! Först hade vi knytkalas på jobbet där föräldrarna hade med mat från sina olika länder- så uppskattat och gott! Direkt efter blev jag ordentligt överraskad och kidnappad! Bilen jag hade kört till jobb var borta och istället stod min cykel där. Vad fasen tänkte jag vad har han nu kokat ihop???! På cykel kom då tre glada granntjejer och jag bara smila!!! Så roligt precis som en möhippa!;) på plats på den goda restaurangen Green mango på möllan väntade tre glada tjejer till! Oj vad glad jag blev går ff i ett lyckorus vilken tur jag har att ha fått så bra vänner här i Malmö! Så tackan! Kan nu med berätta att lägenheten är såld så check!;) kramar till er alla njut av majvädret och hoppas allt är bra med er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar