måndag 14 maj 2012

Träningsvärk!

Oj vilken helg! Möhippa med besök på Solberga gård (mitt och många andras) smultronställe på Öland ett stenkast från Köpingsvik. De odlar ekologiska grönsaker i liten skala och ser verkligen allt som ett stort kretslopp. Min dröm om hur Gula huset skulle kunna bli. Eftermiddagen provade vi på crossfit och ja jag har fortfarande grym träningsvärk. Visste ni att man kan tävla i det? Inte i att ha träningsvärk utan i crossfit;) Vi välte traktordäck, sprang med sandsäckar mm mm. Tungt som attan var det - men roligt! Kvällen åt vi gott och sedan dansade vi loss. Övernattade på Hotell Svanen och åt en god hotellfrukost.
väderkvarnen vid stugan i Tryggestad


Dagen fortsatte sedan med städning och uppackning i Gula huset - vi har lite prylar..;) och ett finbesök av R:s syster med familj.

Imorgon åker jag och barnen upp igen efter jobbet för sedan har jag tagit semester resten av veckan. Ska bli så skönt! E och jag ska besöka hennes blivande fritids - skolan har studiedag. Ska bli spännande hon är lite nervös och det är verkligen jag med.


1 kommentar:

  1. Njut av lite semester nu! Vad härligt. Uppackning i godan ro i kombination med trädgårdsfix. :)

    SvaraRadera